Інтернет-магазин піклується про якість товарів, надання належного обслуговування, з дотриманням прав та інтересів Покупців, у відповідності до законодавства України, та високими стандартами сервісу нашого магазину. 

Повернення товару, що не відповідає замовленню

Покупець може відмовитися від доставленого товару, у випадку, якщо сталася технічна помилка та доставлений товар не відповідає артикулу/моделі товару, що був замовлений.

Покупець може повернути такий товар у відділенні компанії-перевізника або кур'єру безпосередньо в момент доставки, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики тощо з обов'язковим складанням заяви, за формою, яку надасть наш менеджер. У випадку повернення товару, що не відповідає замовленню, вартість доставки Покупець не сплачує. Повторна доставка товару, що відповідає Замовленню, здійснюється  за правилами доставки, встановленими у відповідному розділі Сайту.

Обмін та повернення товару належної якості

Покупець має право обміняти придбаний у нашому інтернет-магазині товар належної якості на аналогічний товар з асортименту нашого магазину, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.

Обмін товару належної якості проводиться за наступних умов:  

  • якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий покупцеві разом з проданим товаром, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.
  • якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, покупець має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту нашого інтернет-магазину з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж магазину. У такому разі, ми повідомимо покупця  про надходження товару в продаж, у день такого надходження.

У разі розірвання договору та повернення грошей, розрахунки із Покупцем проводяться виходячи з вартості товару на час його придбання. Гроші, сплачені за товар, повертаються Покупцю у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – не пізніше ніж через 7 днів.

Оплата доставки при поверненні товару належної якості та повторна доставка товару, в порядку обміну, здійснюється за рахунок Покупця.

Порядок дій: обміняти чи повернути товар можна заповнивши заяву та Акт на повернення товару, яку надасть наш менеджер, та скористатися доставкою компанії-перевізника.  Отримання Продавцем заповнених та підписаних Покупцем заяви та акту на повернення товару є обов'язковою умовою повернення Покупцю сплаченої за Товар грошової суми.

Товари, що не підлягають обміну та поверненню

Відповідно до ст. 9 Закону України  «Про захист прав споживачів» та Переліку Товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), що є в Додатку № 3  до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172, не підлягає поверненню перелік  непродовольчих товарів, у тому числі:  дитячі іграшки м'які, дитячі іграшки гумові надувні, зубні щітки, розчіски, гребінці та щітки масажні, білизна натільна, білизна постільна, панчішно-шкарпеткові вироби, товари в аерозольній упаковці, друковані видання, товари для немовлят (пелюшки,  соски,  пляшечки для годування тощо), інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо). 

Обмін та повернення товару неналежної якості

А) У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків товару Покупець має право вимагати: 1) пропорційного зменшення ціни; 2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; 3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару, ним самостійно.

Б) У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), покупець на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника: 1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми; 2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Термін дії гарантії починається з дня передачі товару Покупцю. Для деяких товарів гарантійним талоном є Товарний чек чи інший розрахунковий документ.

Зберігайте оформлені супровідні документи (касовий чек, гарантійний талон та інструкцію) протягом усього терміну експлуатації.

Завжди уважно читайте умови гарантійного обслуговування та правила використання товару, це дозволить уникнути помилок та експлуатувати товар, відповідно до його призначення та властивостей.

Порядок дій:  у разі виявлення протягом гарантійного строку недоліків товару, звернутися до інтернет-магазину,  заповнити та підписати: 1) Заяву, у якій Ви зазначаєте одну з вимог, які Покупець може пред’явити у разі виявлення недоліків Товару, відповідно до цих правил та ч. 1 ст. 8 Закону України  «Про захист прав споживачів».; 2)  Акт повернення товару – заповнюється у разі, якщо Ви маєте намір повернути Товар (у разі пред’явлення вимог про безоплатне усунення недоліків Товару, про  заміну Товару чи поверненню грошової суми у зв’язку з істотними недоліками Товару). Заповнені форми подаються (надсилаються) разом з Товаром, що повертається, за допомогою послуг компанії-перевізника. 

Працівники інтернет-магазину розглядають вимогу Покупця, перевіряють якість Товару та повідомляють Покупцеві про можливість задоволення його вимоги, а у разі неможливості задоволення - пропонують Покупцю обрати іншу вимогу. За домовленістю сторін строк перевірки якості Товару може становить до 1 місяця.

Відповідно до ч. 14 ст. 8 Закону України  «Про захист прав споживачів» вимоги Покупця (споживача), не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання.

Доставка при поверненні товару неналежної якості здійснюється за рахунок Покупця. Повторна доставка товару з усунутими недоліками, чи в порядку обміну, здійснюється за рахунок Продавця.

Повернення грошових коштів у разі повернення товару продавцю

Якщо Покупець, за відсутності аналогічного товару чи іншого товару за його вибором, вимагає розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми, його вимога розглядається на підставі поданих ним раніше чи додатково заяви та акту повернення товару із зазначенням вимог, найменування, кількості, вартості товару, способу повернення грошової суми, реквізитів платіжної картки тощо.

Повернення грошових коштів здійснюється за графіком роботи магазину і тільки за умов наявності розрахункового документа та документа, що засвідчує особу покупця.

При поверненні грошових коштів розрахунки із Покупцем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцю у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – не пізніше ніж через 7 днів.

Гарантійні зобов’язання інтернет-магазину не поширюються на такі несправності:

1)пошкодження, викликані використанням Товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

2)природне зношення або вичерпання ресурсу Товару;

3)випадкові пошкодження, завдані покупцем, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);

4)пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);

5)пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;

6)пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався цей Товар, або які виникли в результаті з'єднання та підключення Товару до інших виробів.

 

Щоб обміняти товар чи оформити повернення, необхідно написати нам в Viber чи Telegram по номеру + 38 067 534 73 64, з описом проблеми. Ваша заявка буде оброблена протягом одного робочого дня.